Faq - nejčastěji kladené otázky
Na této stránce jsme pro Vás sepsali několik odpovědí na Vaše nejčastější otázky. Můžete si tak přehledně najít své téma na které hledáte odpověď.
Doprava
Jak dlouho trvá doručení mé objednávky?
Zásilku obdržíte zpravidla do druhého pracovního dne
Rychlost doručení je pro nás velmi důležitá, a proto objednávky připravujeme hned jakmile od vás obdržíme platbu (nebo v případě platby převodem, jakmile nám zašlete potvrzení o úhradě).
Objednávky přijaté do 14:00 (nebo v závislosti na zvolené dopravě) jsou v pracovním týdnu expedovány ve stejný den. Objednávky přijaté o víkendu jsou expedovány v pondělí, případně první pracovní den po svátku.
Jaké jsou možnosti dopravy?
U nás si můžete vybrat z několika dopravců: PPL, GLS, DPD, Česká Pošta, Balíkovna. U všech dopravců můžete také využít možnost doručení na výdejní místo.
Pokud potřebujete zboží doručit po Praze, můžete také využít doručení ve stejný den od objednání od DODO.
V jakých případech budu mít dopravu zdarma?
Pokud u nás nakoupíte v hodnotě alespoň 2.000,- dopravu máte automaticky zdarma.
Objednávky
Co dělat, pokud chci něco v objednávce změnit?
Pokud chcete cokoliv do objednávky přidat. Máte dvě možnosti, jak postupovat:
- Pokud jste již objednávku zaplatili, zavolejte nám prosím co nejdříve a my s vámi probereme další postup.
- Pokud objednávka ještě není zaplacena, napište nám prosím na náš e-mail: celticsupply@gmail.com číslo vaší objednávky a zboží, které byste rádi přidali/odebrali do své objednávky. Mějte však prosím na paměti, že v tomto případě nemůžeme garantovat odeslání tentýž den.
Jak zruším svou objednávku?
Pokud si přejete objednávku zrušit, postupujte následovně:
A: Objednávka je již zaplacena.
V tomto případě vaši objednávku právě připravujeme nebo je již připravená k odeslání. Zavolejte nám prosím a my s vámi domluvíme další postup.
B: Objednávka ještě není zaplacena.
Jednoduše nám napište e-mail s číslem objednávky, kterou chcete zrušit a my se o zbytek postaráme.
Co dělat, pokud jsem dostal zboží, které jsem si neobjednal?
To nás velmi mrzí. Příliš často to však nestává, veškeré objednávky prochází dvojí kontrolou.
Nicméně kontaktujte nás prosím telefonicky nebo na e-mail a my vše co nejrychleji napravíme.
Co dělat, pokud mi objednávka dorazila nekompletní?
Velmi nás mrzí, že jste obdrželi nekompletní objednávku. Pošlete nám prosím e-mail s číslem vaší objednávky a fotografií zboží v zásilce a my vše dáme do pořádku.
Co dělat, pokud mi zboží dorazilo poškozené?
Naše zboží řádně před odesláním kontrolujeme. Avšak abychom neporušili originální balení do některých produktů nenahlížíme. Pokud vám dorazí poškozená zásilka, může to být způsobené vlivem špatného zacházení ze strany dopravce. V tomto případě nám prosím napište e-mail s číslem objednávky a fotografií zboží, které jste obdrželi poškozené.
Platba
Jak u vás mohu zaplatit?
U nás můžete zaplatit on-line platbou kartou, bankovním převodem, dobírkou, můžete také využít PayPal nebo skrze službu PlatímPak (zaplaťte za nákup až za 30 dnů bez navýšení).
Mohu změnit způsob platby u již vytvořené objednávky?
Ano. Pošlete nám do e-mailu číslo objednávky, u které chcete změnit platbu. Jen připomínáme, že platba lze změnit pouze u objednávek, které jsme ještě nepředali dopravci. V případě, že si budete přát změnit platbu na dobírku, účtuje se navíc 39,-.
Jak zaplatím platbou na dobírku ?
Při platbě na dobírku nemusíte nic řešit, zaplatíte hotově až při předání zásilky kurýrem. Platba na dobírku u nás stojí 39,-.
Jak zaplatím bankovním převodem?
Po potvrzení vaší objednávky od nás automaticky obdržíte e-mail s našimi platebními údaji a následně proveďte platbu ve svém internetovém bankovnictví.
Jak získám kopii své faktury?
Na svém profilu (klientské centrum) v sekci „moje daňové doklady“. Případě po zaplacení fakturu také automaticky zasíláme na e-mail uvedený v objednávce.
Reklamace
Jaký je postup reklamace?
1. Vyplňte online formulář pro reklamace, vrácení nebo výměnu zboží ZDE
2. Mailem pak budete informování o jenotlivých krocích reklamace včetně vyjádření výrobce
Jaké jsou možnosti řešení reklamace?
Každou reklamaci řešíme individuálně. Zboží důkladně zkontrolujeme a posoudíme, zda je třeba zboží odeslat výrobci na opravu.
Mohu reklamovat zboží po záruce?
Ano. Zákazník si ale vyřizuje proces opravy sám a opravu hradí na své náklady.
Pokud vlastníte strojek, baterii nebo zdroj od FK Irons, Microbeau nebo Cheyenne, použijte prosím tyto odkazy pro vyřízení opravy.
Pro FK Irons: https://www.fkirons.com/servicing#closevideo
Pro Microbeau: https://www.microbeau.com/servicing#closevideo
Pro Cheyenne: https://cheyennetattoo.com/en/cheyenne-service/repair-service
Pro ostatní značky nás kontaktujte.
Jak dlouho trvá posouzení reklamace?
Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 pracovních dnů od odeslání na opravu výrobci. Pokud je třeba odborné posouzení, budete informováni o prodloužení lhůt.
Kdy mám nárok na uznání reklamace?
Standardní záruční doba je 24 měsíců od data převzetí objednávky. Pro tetovací strojky je záruční doba 12 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Pro baterie je záruční doba 6 měsíců.
Kdy nebude uznána reklamace?
Reklamace nebude uznána, pokud vada vznikla v důsledku neodborné manipulace, zásahů nebo nedostatečné péče o výrobek. Přesto můžete reklamaci podat a na základě vyjádření výrobce rozhodneme, zda vám bude uznané právo na reklamaci.
Kdy mohu vrátit zboží bez udání důvodu? (právo na odstoupení od smlouvy)
Máte právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, pokud zboží splňuje podmínky pro vrácení (hygienicky nezávadné, nepoškozené, v originálním obalu, s kompletním balením a příslušenstvím). Zboží může vrátit jen fyzická osoba. Na firmu se toto právo nevztahuje! Formulář pro vrácení zboží najdete zde.
Jak mohu sledovat průběh reklamace?
Průběžné vás informujeme o aktuálním stavu reklamace. Pokud byste měli jakékoliv dotazy ohledně stavu průběhu vaší reklamace, neváhejte nás kontaktovat.
Můj účet
Co dělat, pokud jsem zapomněl heslo ke svému účtu?
To není žádný problém. Stačí pokud v sekci přihlášení heslo obnovíte kliknutím na tlačítko „zapomenuté heslo“. Zde zadáte váš e-mail, pod kterým jste se doposud přihlašovali. Následně obdržíte e-mail, ve kterém si své heslo jednoduše obnovíte.
Jak změním své fakturační údaje?
Pokud u nás máte účet, klikněte na tlačítko „Můj účet“ v pravém horním rohu a následně v Klientském centru zvolíte možnost „Moje osobní údaje“. Zde si můžete upravit veškeré vaše fakturační údaje.
V případě, že u nás účet nemáte vyplňte své fakturační údaje přímo v košíku v sekci „Osobní údaje a adresa“.
Jak změním doručovací adresu?
A: Pokud je zásilka stále u nás
Zavolejte nám prosím, abychom adresu co nejdříve změnili předtím, než zásilku předáme dopravci.
B: Pokud je zásilka již na cestě
V tomto případě prosím kontaktujte dopravní společnost, která vám zásilku doručuje.
Věrnostní program
Jak funguje náš věrnostní program?
Věrnostní program představuje způsob poděkování za vaše nákupy v našem e-shopu. S naším věrnostním programem můžete sbírat body a tyto body využít jako slevu na své další nákupy. Body se vám automaticky přičítají na váš věrnostní účet.
Více informací o věrnostním programu naleznete zde
Jak uplatním body ze věrnostního programu?
V košíku se můžete rozhodnout, zda budete chtít body uplatnit a případně kolik.
Mohu sbírat body i v případě, že nemám vytvořený účet?
Neregistrovaní zákazníci u nás mohou také sbírat a uplatňovat body. Neregistrovaným zákazníkům automaticky přijde e-mail s PIN kódem, který použijí pro uplatnění bodů při dalším nákup.
Slevy a slevové kupóny
Jak uplatním svůj slevový kupón?
Svou slevu uplatníte vložením platného slevového kódu do pole „Mám slevový kupón“ a sleva se vám automaticky odečte z celkové částky objednávky.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Neváhejte nás kontaktovat, a my Vám rádi odpovíme.