Ostatní

Pořiďte si tetovací strojek ihned a zaplaťte ho později - jednoduše a bezpečně díky PlatímPak.

Co je to PlatímPak?

PlatímPak je moderní služba od Raiffeisenbank, která vám umožňuje, dostat zboží okamžitě, ale zaplatit jej až za 30 dní, a to zcela zdarma. Případně si platbu můžete kdykoliv rozložit do splátek s výhodným úrokem. Maximální limit nákupu je až 25.000 Kč. 

Tato platební metoda je ideální pro všechny, kteří chtějí mít flexibilitu při nakupování a nechtějí se zatěžovat okamžitými výdaji.

Jak zaplatíte přes PlatímPak?

  1. Vyberete si zboží, vložte jej do košíku a vyberte způsob doručení, přesně tak jak jste zvyklí, pouze u způsobu platby pak klikněte na PlatímPak 
  2. Pokračujte na Osobní údaje a adresa, zde vyplňte Vaše fakturační údaje, případně se přihlaste ke svému účtu  
  3. Klikněte na zaplatit online nebo počkejte na přesměrování na server PlatímPak 
  4. Pokud jste klientem, pak se při platbě ověříte přes ověřovací SMS a rodné číslo. / Pokud klientem nejste a jedná o Vaši první platbu, budete muset vyplnit pár osobních údajů a ověřit svoji identitu, tu ověříte přihlášením do Vašeho internetového bankovnictví nebo formou korunové platby. Každá Vaše další odložená platba bude vyřízena během minuty 

Proč využít PlatímPak?

  1. S PlatímPak nemusíte čekat - jednoduše si můžete okamžitě pořídit kvalitnější tetovací strojek a další vybavení, které právě potřebujete. 
  2. Platbu můžete odložit až o 30 dní bez jakýchkoliv úroků nebo poplatků.
  3. Pokud potřebujete více času na splacení, můžete si platbu kdykoliv rozložit do splátek s výhodným úrokem.
  4. PlatímPak nevyžaduje složité doklady ani zdlouhavé schvalování. Stačí vyplnit krátkou online žádost při dokončování nákupu a schválení proběhne během několika vteřin.

Více informací naleznete na PlatímPak.cz 

Reklamace, výměna nebo vrácení zboží
 Na této stránce můžete reklamovat zboží se závadou, reklamovat Vaši objednávku, požádat o výměnu nebo vrácení zboží. Reklamace nebo vrácení zboží se řídí našimi obchodními podmínkami. V případě vrácení nebo výměny zboží se ujistěte, že je zboží kompletní, v původním obalu a nepoškozené. Reklamovat zboží, které bylo použito (například tetovací barvy), piercingové nástroje a další není až na vyjímky možné. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat. Při nákupu na IČO není možné zboží vracet v rámci 14ti denní zákonné lhůty, kontaktujte nás telefonicky nebo mailem o návrh řešení. V případě reklamace tetovacích strojků je nutné pořídit fotodokumentaci nebo video pro konzultaci s výrobcem. V případě závady způsobené například pádem Vám může být záruční oprava výrobcem zamítnuta. 

Při výměně nebo vrácení zboží je nutné vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání, v původním nepoškozeném obalu.
 

Vracené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa nebo si objednejte k Vám na adresu kurýra. Pokud zboží nebude řádně zabaleno, bude Vám reklamace zamítnuta. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a do 14 pracovních dnů Vám buď vrátíme peníze zpět na účet, nebo zašleme požadovaný nový produkt. V případě dopravy objednané naším prostřednictvím je tato doprava účtována zákazníkovi, vyjma oprávněné reklamace.