Reklamace, výměna nebo vrácení zboží

Na této stránce můžete reklamovat vadné zboží, zpochybnit objednávku, požádat o výměnu nebo vrácení zboží. Na reklamace nebo vracení zboží se vztahují naše všeobecné obchodní podmínky. Pokud zboží vracíte nebo vyměňujete, ujistěte se, že je zboží kompletní, v původním obalu a nepoškozené. Až na výjimky není možná reklamace použitého zboží (např. tetovací barvy), piercingových nástrojů apod. Pokud bude cokoliv nejasné, budeme vás kontaktovat. Pokud nakupujete na IČO, není možné zboží vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo emailem pro návrh řešení. V případě reklamace tetovacích strojků je nutné vyrobit fotodokumentaci nebo video pro konzultaci s výrobcem. V případě závady způsobené například pádem vám může výrobce odepřít záruční opravy.

 Při výměně nebo vrácení zboží je nutné vrátit nepoškozené zboží bez známek používání v nepoškozeném původním obalu.

Vrácené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odvezte na vámi zvolené místo doručení nebo si objednejte kurýra na vaši adresu. Pokud zboží nebude řádně zabaleno, bude vaše reklamace zamítnuta. Jakmile balíček obdržíme, zkontrolujeme jej a do 14 pracovních dnů buď vrátíme peníze na váš účet, nebo vám zašleme požadovaný nový produkt. Pokud je doprava objednána přes nás, bude tato doprava zákazníkovi fakturována, pokud nedojde k oprávněné reklamaci. Cena zpětné dopravy je 129,-Kč.